החששות של השמאל, וחלוקת התיקים | פינת הפרשנים

    אסתי פלד No Comments on החששות של השמאל, וחלוקת התיקים | פינת הפרשנים

    הבחירות הסתיימו, הממשלה החדשה נרקמת, הפרשנים ברק סרי ואיתן זליגר שוחחו ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן על מאבקי התיקים בין שותפי הממשלה העתידית, על החששות בשמאל מניצחון הימין ועל החשש של נתניהו שנמוג עם פרסום התוצאות | האזינו

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    7:31
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on רק בן 20: סמ"ר חיים סבח ז"ל נפל בלחימה בצפון הארץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברק סרי: "אמנם אריה דרעי היה ונשאר חבר, אבל אני לא חושב שאחזור למשרד הפנים. בסוף תקום ממשלה, כרגע הכל זה פרקטיקות של משא ומתן, עוד נשמע בשבוע הקרוב על "פיצוצים" ואיומים למיניהם. הכל יעבור".

    "אני מעריך שהממשלה תקום מהר מאד" הוסף סרי, "שלא כמו בפעמים בהם נתניהו כבר היה ראש ממשלה והדברים התעכבו. הפעם אצה לו הדרך ללשכה והוא יעשה את זה מהר" אמר.

    איתן זליגר: "דבר ראשון שנתניהו והמפלגות צריכים לעשות זה להחליט מה המדד לתפקיד שר, מעריך שזה יהיה שר לכל שלשה מנדטים. לאחר מכן יחלקו את התיקים הבכירים בין המפלגות".

    ברק סרי: "אם היו לנתניהו 61 מנדטים הוא היה בבעיה, אני יודע שחכי"ם בליכוד תכננו לבוא לנתניהו כקבוצה ולדרוש תיקים. כשיש 64 הם כבר לא יעשו את זה".

    זליגר: "הצד המנצח מגלה צניעות של מנצחים, ברחוב החילוני יש חשש. הם חטפו מכה שלא ציפו לה. לדעתי הצניעות זו הדרך להוביל את הממשלה הזו להישגים, בשקט ובצניעות".

    ברק סרי: "אני ער לחששות של השמאל, לחלקם אני לא מאמין. לאלה שאני מאמין אני חושב שצריך להושיט יד ולהרגיע את המתחים לאחר חמשת מערכות הבחירות".

    האזינו לריאיון:

     

     



    0 תגובות